online prodaja

10 neverovatnih trikova za svakog trgovca


 Lekcija 2.
 - Na uređaje koje niko nije kupovao napišem „prodato”, „rezervisano”, „kaparisano”... I odmah svi traže isti takav. Cena nije važna.
BEOGRAD - Trikovi koje koriste trgovci da bi namamili kupce i prodali im proizvode koje nisu planirali da kupe, uglavnom se svode na napise „sniženje do 70 odsto”, „rasprodaja poslednjih brojeva”, „finalna rasprodaja”... 

Međutim, Živojin Petrović, doktor ekonomskih nauka i preduzetnik, podigao je trgovačku dovitljivost na viši nivo.
On je na svom Tviter nalogu napisao 10 saveta kako je privlačio mušterije u svojoj firmi „Procesor komerc”, koja prodaje tehniku. Evo tih saveta:
Lekcija 1.
Stavim popust 15 odsto, slabo ide. Onda ulubim rukom sa strane uređaj, napišem popust zbog oštećenja 15 odsto i ide kao alva.

 Lekcija 2.
 - Na uređaje koje niko nije kupovao napišem „prodato”, „rezervisano”, „kaparisano”... I odmah svi traže isti takav. Cena nije važna.

Lekcija 3.
 - Na uređaj koji dugo nije prodat napišem „Uzorak. Nije za prodaju”. I svi baš taj hoće. Onda zovem magacin, pa kao preko veze...

Lekcija 4.
 - Sa uređaja koji se slabo prodaje skinem cenu (paziti na inspekciju) i odmah se svi raspituju za isti.

Lekcija 5.
 - Kupci su mi uvek tražili novo. Ok, ako već nemam stalno nove modele, dnevno sam premeštao istu robu po izlogu i radnji - i eto novog.

Lekcija 6.
  - Na svim TV-ima u prodavnici namestim isti program, ali samo na modelu koji se najslabije prodaje pustim fudbal.

Lekcija 7.
 - Ako baš nemam uređaj koji mi kupac traži, isti nabavljam i donosim mu kući. Kasnije ga zovem da čujem da li je zadovoljan.

 Lekcija 8.
 - Uvek sam vodio računa da u radnji imam podjednako interesantne robe i za muškarce i za žene. U suprotnom, kupovina kraće traje.

Lekcija 10.
 - Preduzetnik mora da bude ljubazan i pažljiv. Na kraju, ako ste uočili da nedostaje lekcija 9 - onda ste prava osoba za biznis.

Нема коментара:

Постави коментар